Service och tillgänglighet

Service och tillgänglighet

Försäljning är så mycket mer än bara tillgodose ett behov. Det är ett åtagande från oss som samarbetspartner att upprätthålla både hög service och tillgänglighet för att ni som kund ska få bästa möjliga upplevelse under hela rekryteringsprocessen.

image

Uppföljningar

För att veta att vi håller en hög kvalitet i våra rekryteringar mäter vi alla våra avslutade uppdrag genom uppföljningar med den person hos företaget som varit mest aktiv i rekryteringsuppdraget. Faktorer vi tittar på är följande: 
 

  • Engagemang 
  • Tillgänglighet 
  • Förståelse och konsultation
  • Tidsplan 

Trygghet är nyckeln

Vi vet att den primära uppgiften är att lösa rekryteringsbehovet, men vi vet också vikten av att trygga er som kund längst hela processen. Detta gör vi genom att arbeta med våra värdeord; glädje, professionalism och tillsammans. Ni som kund ska känna vår entusiasm genom hög servicenivå och tillgänglighet. Vi vill att ni ska uppleva att vi agerar professionellt genom bra bemötande både mot er och kandidater samt att upprätthålla en konsultativ dialog genom hela processen. Till sist vill vi även att ni har känslan innan, under och efter att vi gör detta tillsammans. Vårt samarbete ska ses som ett partnerskap, där vi finns för er i syfte att bygga och stärka er säljorganisation.