Service och tillgänglighet
Service och tillgänglighet
Försäljning är så mycket mer än bara tillgodose ett behov. Det är ett åtagande från oss som samarbetspartner att upprätthålla både hög service och tillgänglighet för att ni som kund ska få bästa möjliga upplevelse under hela rekryteringsprocessen.
Uppföljningar
För att veta att vi håller en hög kvalitet i våra rekryteringar mäter vi alla våra avslutade uppdrag genom uppföljningar med den person hos företaget som varit mest aktiv i rekryteringsuppdraget. Faktorer vi tittar på är följande:
- Engagemang
- Tillgänglighet
- Förståelse och konsultation
- Tidsplan
Sammanställningen av dessa uppföljningar visar att våra medarbetare sedan många år tillbaka får mer eller mindre toppbetyg och därför vågar vi stolt säga att ni som nya kunder kan känna en trygghet med att välja oss som partner.
Trygghet är nyckeln
Vi vet att den primära uppgiften är att lösa rekryteringsbehovet, men vi vet också vikten av att trygga er som kund längst hela processen. Detta gör vi genom att arbeta med våra värdeord; glädje, professionalism och tillsammans. Ni som kund ska känna vår entusiasm genom hög servicenivå och tillgänglighet. Vi vill att ni ska uppleva att vi agerar professionellt genom bra bemötande både mot er och kandidater samt att upprätthålla en konsultativ dialog genom hela processen. Till sist vill vi även att ni har känslan innan, under och efter att vi gör detta tillsammans. Vårt samarbete ska ses som ett partnerskap, där vi finns för er i syfte att bygga och stärka er säljorganisation.